Zwrot Towaru

Czasami może się zdarzyć, że kupując online nie kupisz czegoś, czego naprawdę potrzebujesz, - dlatego oferujemy 30-dniową gwarancję zwrotu towaru.

Oto kilka porad dotyczących pakowania, które prosimy przestrzegać:

  • Rzecz musi być w idealnym stanie (nie może być brudna, zakurzona, porysowana, plomby zabezpieczające na produkcie nie mogą być usunięte), wszystkie oryginalne akcesoria i dokumenty muszą być nieuszkodzone
  • Oryginalne opakowanie wewnętrzne i zewnętrzne nie może zostać uszkodzone (można go uszkodzić w taki sposób, aby wyjąć przedmiot z opakowania)
  • Numery seryjne (sprzętowe i programowe) nie mogą zostać zarejestrowane. Jeśli je zarejestrowałeś, nie martw się i skontaktuj się z pomocą producenta - może on pomóc w wyrejestrowaniu się (zachowaj zapis takiej komunikacji jako dowód)
  • Przy zwrocie towaru potrzebujemy dokument zakupu (to faktura, którą otrzymujesz od nas - jeśli ją zgubiłeś, musisz podać numer zamówienia lub przynajmniej imię i nazwisko, abyśmy mogli sprawdzić Twoje zamówienie)
  • Nie przyjmujemy żadnych zwrotów, jeśli te warunki nie zostaną spełnione.
  • Oferujemy bezpłatne zwroty za pośrednictwem sieci DPD Pickup. Jeśli chcesz dokonać zwrotu, wypełnij poniższy formularz i napisz do nas na adres [email protected] Następnie wyślemy Ci e-mailem etykietę zwrotną z instrukcjami.

Download: return-form.pdf

Przeczytaj niezbędne warunki, którym zwracany towar powininem odpowiadać:

  • Nigdy nie zwracaj produktów tylko w oryginalnym opakowaniu - ponieważ może to najprawdopodobniej spowodować uszkodzenie oryginalnego opakowania, dlatego odmówimy w takim zwrocie
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportowania w związku z niewłaściwym opakowaniem zwracanego towaru
  • Jeśli zwracane towarymożna włożyć do pudeł kartonowych, należy je wykorzystać podczas transportacji
  • Jeśli przedmioty są za duże dla pudeł, użyj plastikowych / papierowych opakowań lub po prostu fantazji - opakowanie nie musi być piękne, ale przedmioty, które chcesz zwrócić, muszą być zabezpieczone podczas transportowania
  • Kiedy otrzymujemy zwroty, zwykle są one sprawdzane w tym samym dniu roboczym, a zwroty pieniężne są realizowane w ciągu 5 dni roboczych. Opłaty za dostawę nie podlegają zwrotowi.

Jesteśmy liberalni pod względem zwrotów, ale są pewne rzeczy, które nie podlegają zwrotowi:

  • Specjalne zamówienia
  • Pozycje magazynowe B
  • Zatyczki do uszu Alpine, słuchawki i wymienne nakładki na słuchawki
  • Kartridże, rysiki i kable (za wyjątkiem, jeżeli oryginalne opakowanie nie zostało otwarte)

Jeśli uważasz, że przedmiot, który otrzymałeś, jest uszkodzony lub musi być objęty gwarancją, skontaktuj się z nami przed jego zwrotem. Możesz wysłać do nas e-mail na adres [email protected], a my Ci pomożemy.